Translate

sobota, 2 marca 2013

Dzień Dobry

Hej! nazywam się Agata Sycha, mam 12 lat. Od 2 lat pasjonuję się scrapbookingiem. To właśnie on zainspirował mnie do stworzenie tego bloga. Bardzo lubię tworzyć kartki w kolorach natury- niebieskim, zielonym. Sądzę ,że te kolory są neutralne, dlatego można z nich stworzyć ciekawe kartki, scrapy. Moje koleżanki od dawna prowadzą blogi lecz ja dopiero teraz się zmobilizowałam. Myślę ,że prowadzenie bloga to ciekawe wyzwanie, któremu mogę stawić czoła. 

4 komentarze:

  1. Witaj w świecie blogerów!!!

    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Agatko. Ciekawe karteczki
    Aga i Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino i Agnieszko! Dziękuję ,za to ,że odwiedziłyście mojego bloga! Pozdrowionka i do zobaczonka w szkole! :-)

      Usuń